Monday, November 30, 2009

Something Old, Something New, Something Borrowed, Something.. Pink. Something köpt på Överskottsbolaget.

(Måndag) 17.35

Astrid har stinkigt upp hela lgnhtn. Uuuuugggghhhh...! Var jag än går e det BAJS; på jobbet, på fika, på hemma.. (ja, jag vet, PÅ hemma, det va medvetet).

Har slagit in nått rosa till Linda som jag ska skicka med posten och som borde blivit ivägskickat för längesen. Men det har varit lite mycke på senaste, bl a jobb, inte att klaga på dock.

Regnar det fortfarande ute?? Och hur kunde kl bli så mkt när jag slutade 16..? Hmm.

Tisdag 5.21

Fick iväg en rosa decemberpresent till Linda igår. Den skulle egentligen varit till Millie, men så köpte en vän till Mia samma, JA JA. Jag e inte den som muttrar. Passar lika bra till Linda, + hon kan behöva nått roligt i postlådan :)
Sen blev det pasta å Betapet med Helena; som fyller år idag! :D Grattis grattis!

Om en kvart ska jag gå ut och vänta på Sara som ska komma å hämta mig så vi kan åka upp till Lugnet å träna. Härligt! :) Det borde man gö varje morgon, men tyvärr har man ju ett jobb också.. Nu har jag iallafall tagit bort tillgängligheten tis,ons, tor och ska åka till Malung och träffa Martin; det va mer än 2 veckor sen vi sågs, har bl a lite att prata om, sen hoppas jag han har tankat ner "2012" ;-) Fina syften man nyttjar sin pojkvän till..

Ta-ta for now.

2 comments:

Feila said...

HAHAHAHAAA! Something köpt på överskottsbolaget, jag dör! "på hemma" hahahaaa gaaah! Nu var du i bra blöggform Malin ;)

Puss

Miss Malin said...

Ja det där om ÖB va grejen som va till Millie/Linda.