Friday, November 6, 2009

Fredagsmys, tihi..

22.25

Jag e hos mammutt och snart ska det avslöjas vem som åker ut ur Idol; jag tror Eddie. Han var bättre i början av Idol-avsnitten. Erik e helt otrolig. Och K-Ci & JoJo lixom..den lyssnade iallafall Lina å jag på om och om igen när vi bodde tillsammans på Sturegatan 1997.

Idag har jag jobbat 7.30-14 och det gick helt finnemang. Träffade Mia en snabbis och lånade ut ALLA 84 färgade små bitar till Blokus, gaah..! Don't loooooooooooooooooooooooooooose'em. ;-) Drog till Blge - kusin Fredrik, Anna & William - med blåbärstårta; William va sååå stor nu, har inte träffat sen i somras. Busig som få.. De har sånt fint hys i Hytting; bra stlk och fint inrett och allmänt myyys. Jag vill också HA ETT HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS.
Efter Blge besöket tränade Sara och jag på Nautilus i cirkus 90 min och det va ju sååå lugnt där nu på kvällen; jag gjorde mage och armar, och åtminstone armarna kommer jag att ha megaträningsvärk i imorgon, damn.

Jag ska DUSCHA och glo på Flashforward som Martin å jag såg första avsnittet av förra helgen när jag va där. Andra avsnittet ikväll.. Imorrn ska jag åka till Martin och det ska bli awesome :)

No comments: