Tuesday, November 3, 2009

Very much internet flum tonajt

22.05

Ska det va så jävla svårt att lägga in en annonsjävel????????????????????

De drogs iallafall pengar från kontot såg jag. Men errormedelande fick jag medan jag betalade.. MORR.

Jag känner inte för att duscha/diska/packa upp gymväskan/gö lunch till imorrn. Drygt drygt..

22.38

Lunch; 2 konserver, finfint. Har Go Green salsa med bönor på jobbet. Om nu de 3 produkter passar bra ihop is another question..

Vägra duscha. Har mailat ASOS å frågat när man egentligen får nå kläder??? Fick ett email 23 okt att det va skickat.. Åååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhh....!!!!!!!!!! Har förberett diskning, har tagit bort min jobbtillgänglighet för torsdag och ska städa/tvätta. Förhoppningsvis kommer Macke ihåg att boka tvättid innan han drar på kryssning imorrn för han e den enda som har tvättstugenyckel.

Har haft ont i sidan hela dan, typ där jag hade ont när jag hade cystor och fick lov att opereras när jag va i yngling för 15 år sen. Det ska jävlas.

1 comment:

Feila said...

Kram på dig fina Malin!