Thursday, November 12, 2009

Shopping och svett

Imorse orkade jag DEFINITIVT inte härja till nått gym. Meh. Istället drog till Blge och lunchade med pappaCoco Thai, mumsi. Sen gick jag till Kupolen och kikade i x antal timmar; köpte bl a ett par fina bruna skor på Skohuset för ynka 200 kr, hi hi.

Sen blev det buss raka vägen från Kupolens hållplats (älskar att man faktiskt kan ta bussen INIFRÅN Kupolen, sicken utomordentlig idé!) till Lugnets sporthall; länge leve 253:an! 45 min på elipticalmaskinen, Wolfmother i lurarna och That 70's Show på TV.n :) Sen blev det armar, mage å rygg. Höll på bli medlurad på ett spinningpass (mellannivå), lovade att komma på nybörjare på måndag kl 11, men kom senare på att det ska va upprop på skolan kl 10. SYND.

På detta gym kommer utbildningen att äga rum i mars.

Traskade ner till mammutt och blev bjuden på vin och TV4 Fakta. Vidare hemåt till kyckling som jag delade med Astrid. Ska duscha..

1 comment:

Feila said...

TV4 Fakta!! Ge mig!!