Friday, November 20, 2009

Fredagsfnyyyys

20.51

Nu e Mackes vänner här; 3 styckna, kan bli intressant..

Sara å jag har varit på gymmet ikväll; jag gjorde 20 min på eliptical och sen ben, ben, ben. Sen va det lite mer tid kvar (efter jag gjort varenda benmaskin och jag va SLUT i just de kroppsdelarna) tills vi hade planerat att sticka å simma så då blev det lite armmaskiner. Efter det blev det som sagt simning :) Så skönt efter alla styrkeprov. Jag skulle behöva lära mig lite fler simsätt dock, ha ha. Fick låna en badmössa av henne; det va SÅ bra med badmössa; jag måste skaffa en, såg för jäklig ut, men bra va det för mitt hårsvall. Sara gav mig även lite karriärsinspiration och idéer, ibland e det verkligen givande att ta in lite förslag och tips utifrån. Och jag gav henne en blå-lila träningsjacka - i födelsedagsefterskott - som passade, och det verkade som hon gillade.

Jag intar grillad kyckling och ångade wokgrönsaker, + en dryck med hjortronlikör och 7Up Light. Mmm..

Fick jobb imorse; helt ok, men blev så trött att det kom så sent sms:et; efter kl 7 lixom.. Jobbade sen: 8.45-15.30, det va hektiskt som fasen på f.m; mycke spring, men det blir ju så ibland.. Jobb.. Pengar.. Dock.

Jag UNDRAR i hellskotta hur jag ska hitta Abels (tränare) emailadress, jag bhvr den NU. Men jag har ju hans mbl, i nån gammal amerikansk mbl som måste laddas med specialmaskin å allt. Ska nog ta tag i det nu.

No comments: