Saturday, November 21, 2009

PARTAY

15.36

Slappt slappt.

Jag har hållt på att koka ris i typ 2 timmar å det vägrar bli mjukt. HELT mysko. Men det blir iaf fullkornsris, kyckling, ångade wokgrönsaker och sweet/sour-sås här i Herrhagen till lunch/middag; sisådär nu..

Tog bort min jobbtillgänglighet fram till 16 då kvällspassen börjar, hade ont i halsen igårkväll, så som man brukar ha när man blir sjuk, jag va helt överraskad eftersom jag ju definitivt inte blir sjuk vanligtvis, vilket jag skryter om en hel del. Meh. Men imorse va det bra. Vaknade vid 4 tiden av outgrundad anledning, låg å lyssnade på Mackes snark och somnade tillslut om, till 9.50 (!).

Drog med mig Macke ut på promenad i solen till LIDL, härligt med SOL för en gångs skull.

Senare hittade jag min gamla amerikanska mbl (tog inte riktigt tag i det där sökprojektet igårkväll) med nästan fullt batteri och Abels mbl-nummer OCH emailadress, så jag har forslat iväg ett litet email om att komma å träna i mars.

19.52

Ölar med Macke å har lagt in en liten annons på Blocket. Tittar på lammkött som snurrar runt med sina skidor på Big Air på teve. Borde hämta den förhoppningsvis torra tvätten innan Robinson börjar som jag vill SE. Det e en tjej (Tienne) från Malungsfors med, ännu en dalkulla, troligtvis inte lika cool som Anna som va med 2008.

Nu kom mammutt å Dan.

Tvingade mamma att bära tvätt från tvättstugan :)

Mamma säjer att Astrid e superdräktig och att ungarna kommer att ploppa ut om cirkus 2 veckor. GAAH.

No comments: