Friday, November 27, 2009

HÄLJ!

Oh no, ingen bloggning igår..! AAAHHH!! Har ni överlevt?? ;-)
Jag ska försöka bli bättre med att få in lite bilder igen i denna blogg också, så ni kan se allt fint jag ser om dagarna/nätterna.

Igår - TORSDAG - va en ovanligt trevlig dag; först vankades jobb på Östanfors 7.30-11, kort OCH lättsamt; malde mandlar och droppade ögondroppar.. Sen åkte jag upp till Nautilus i ca 2 timmar och där va ju EJ mycke folk under en torsdagslunch, skönt skönt.. Efter det träffade jag Sara.W och hennes 1åriga Charlie för lunch på Pralin, vilken SÖT unge, oj oj..Brunt ruffshår och jättevackra ögon.. Och så GLAD hela tiden. Jag tycker om glada barn. När vi hängt ett bra tag och Charlie bajsat 2 ggr (!) (söt, men bajsproducerande..) mötte jag upp med mammutt och vi vandrade till Yxhammargatan och Mia/Millie/Adde. Mamma skulle va lite barnvakt för Mia å jag hade biljetter till Magnus Betnér på Stadsteatern igår :) (Jesper satt på ett tåg från Sthlm f.ö). Föreställningen va iaf VÄLDIGT rolig; han e nog min svenska favoritkomiker i just nu.

Nu ska jag bege mig mot ännu ett pass på Östanfors; 7.30-13.30. Sen e det meningen att jag ska tvätta lite, om Macke satt upp tvättid 13-16, annars har jag noll osunkiga kläder att ta på mig ikväll när Sara.E och jag ska flåsa runt på gymmet.

Idag har jag ASTRID namnsdag :) Sötomissan. Det e kattdagar i helgen på Djurmagazinet, jag får väl köpa nå :) Mjao!

*Rusa till buss*

xo

No comments: