Monday, November 2, 2009

Lovely Monday, igen

Fick email från min handläggare på AF att omvårdnadsutbildningen börjar 16 nov; på Martins födelsedag :(Sicket jävla tröko säjer jag.
Känner för tillfället att det nya året gärna får starta IMORRN; skönt med ny fräsch start + att man e igång med pluggandet och jobb i Sälen (m.m?)

Inte mkt nytt på västfronten; jobbade 8-16 idag i kära Östanfors och sen blev det gym :) Fick höra från Malung att det snöat endel, mysigt, men det får gärna smälta efter nyår e min åsikt om fenomenet snö. Fast nu tog jag tillbaks det snabbt; jag ska ju jobba i snöparadiset i vinter.. Snö = jobb. Hurra..

Har slurkat i mig en hemgjord smoothie till middag och den va SÅDÄR god, önskade jag hade min rosa mixer framme, den kan gö smoothies den.. Eller att de öppnade ett Juice Generation i Slätta. För bövelen.

No comments: