Tuesday, November 17, 2009

off to malung

Jag drömde så mystiskt inatt att Martin.J hade setat i fängelse, i Nicaragua; om jag ej minns fel. Slog upp lite drömtydning nu på morgonkvisten och fick fram:

FÄNGELSE: Du övervinner en frestelse. Vara i: lyckan finns inte där du tror.

Intressant med drömtydning, man hittar mycke.. t ex:

KNAPP, sy i: tur i kärlek - och spel.

Jahapp, det har jag tyvärr aldrig drömt vad jag minns.

Funderar lite om jag ska ta och locka hela håret idag, ska åka till Malung lite senare. Kanske tar för lång tid, ska rådfråga Astrid. Har slurpat i mig kaffet nu och ska duscha å göra GRÖT.

9.29

Läst på Aftonbladet-chat:

Robin säger: Hej Eddie! Hört att du spelar WoW! Vad spelar du för nån karaktär?Idol-Eddie säger: Tja Robin! haha rolig fråga då jag precis aktiverade min karatär. Jag spelar på Ravenholdt och min karaktär heter Pallalaguna, en blood elf hunter.

Ha ha! Jag tror jag måste aktivera Baby Blonde karaktären igen och ge mig ut på friarstråt.. Men vem vet vilken värld/server BB befinner sig i.. Ska fråga Martin idag om jag kommer ihåg..
-Öööh, vicken värld härjade Baby Blonde i egentligen..? Jag tror jussåm det e dax för en liten expedition till Ravenholdt. Så att säja..

No comments: