Wednesday, November 11, 2009

BF M.I.A

Idag har inte Martin hört av sig på HELA dagen på ETT ENDA VIS. Sånt gör mig JÄVLIGT less. (och bara för det får han bli gay-lila; skyll dig själv ditt as).

Trevlig kväll hos Mia (och Millie innan det va läggdax och jag blev övergiven med Disney XD och tonvis av hemskt tecknat som inte kan liknas med nått annat..!), provade (eller ja; slukade en hel flaska) Smålandsglögg 14% 66 kr som va primagod! Jag spelade även Alfapet för första ggn och tyckte jag va ganska bra, tills Mia började få flyt och fick nått ord med typ 68 poäng, ursäkta..

Fick antagningsbesked idag till en box instruktör kurs på Worldclass i mars som jag de ville ha med mig på ;) KUL! :D Funderar på att åka till New York veckan innan och träna med Abel, om han kan ge mig nått specialerbjudandepris, så att säja.

Imorrn har jag TÄNKT att träna tidigt och sen dra till Blge och luncha med far. Jag hoppas jag orkar upp. Imorse ringde Mia å väckte mig, meeeeeeehhhh...

No comments: