Sunday, November 15, 2009

SATAN

På senaste tiden har diverse skatbon infiltrerat in sig i mitt huvud/hår. Mia har dock varit MYCKET hjälpsam och rett ut dessa tovor och dragit ut mången hårslinga. Hon e sneeell. Har setat å plågats ett tag nu efter jobbet hos henne, men även hunnit med falafellunch och Milliemys, jiihaa. "Plopp plopp" säjer Millie när jag får sms, såå gullig. 

Det e väl MENAT att jag ska vidare till Blge och frisör-Lina ikväll och sätta i nytt hår, inkl rosa. Borde DOCK balsamera in min stackars skalp före. Gaaaaahhhh...! Och alla driljoner saker ligger fortfarande på min säng och klädkammaren e ostädad som få.. I need a maid. En mermaid skulle va fint om man hade en simmandes i badkaret också..

Imorrn fyller Martin.J år och jag börjar skolan kl 10, sen hoppas jag det inte blir nån uppföljande seriös första lektion förrän ...onsdag. Då skulle jag kunna åka till honom imorrn :) Skulle va mys. Jag har DOCK bara köpt en pyttepresent, ett döskalleänglaspel. Fiiiiiint. 

Jag e för fan helt öm i hårbotten nu och Mias fingrar ligger nog inte långt efter.. 

Igår va jag UT. Efter jag slutade jobba kl 21. Först blev det Smålandsglögg hos Mia, sen en Kwak öl på Pitchers och last but not least kikade vi in nya ÅhBold, det va väl helt ok fint med icke så dålig Harrys musik. Det bästa va väl att det inte va så mycke unga skräpmänniskor. För lammkött e ju inte alltid kvalité. (Så att säja Karin). 

1 comment:

Feila said...

Hahahaa "satan" :D det gillar jag, finaste rubriken ever hehe...

Nää, lammkött kan vara skit, men rätt bra ibland också. Hmm... Tricky bastards...

Lycka till med håret nu! Ska bli spännande att se resultatet...