Monday, November 23, 2009

Åsså börjar vi en ny vecka. Med buller å bång.

5.25

Idag börjar jag jobba 7.30. Hade ställt alarmet på 6. Vaknade dock för 20 min sen. Surt. Macke snarkar och det e omöjligt att somna om. Astrid sitter å tittar på mig; "-Frukost snälla matte.." Om jag inte har träningsvärk i mage/armar idag gjorde jag nått vansinnigt fel på gymmet igår.

Igår ringde Sara vid 9tiden och ville gymma, woohoo, duggregn på promenaden upp till gymmet dock, surt igen. Fick ett jobbpass-sms för kvällen medan vi tränade, fina fisken! Sen dog mbln och vägrade sätta igång igen förrän jag kom hem på kvällen..
Efter träning hade jag bjudit in mig på mat hos mamma; kyckling och potatis/grönsaker i ugnen blev det, tack snälla mamma för mat på fat.
Jobbpasset va a neverending story och inte speciellt spännande, glää.. Men till sist tog det slut och jag fick skjuts med Yvonne som skulle till Preem; nära :)

Ska lägga mig igen i 20 min .. Skriver mer sen/ikväll..

No comments: