Wednesday, November 25, 2009

Som en blobb

19.15

Vandrade till Kopparstadens Bokontor idag och avin gick visst till Kisvägen direkt nu. Jahapp. Vet inte om L fixat med det själv eller om vi pratade om det senast, eller eller.. Men det e ju lugnt, saves me some running around..

Igårkväll blev det mer Betapet, jag vann ÄNTLIGEN sista ronden, ho hoo! :D

Det gick bra f.ö att hämta Millie på dagis igår, vi åkte hiss upp å ner ett tag eftersom den speedade tillbaks upp igen så snart den kommit ner på bottenplan där barnvagnarna stod, men jag tror Millie tyckte det va ett äventyr i sig.. Ner, upp, ner, upp.. (JAG tyckte det va ett äventyr, nädå.. SÅ olustigt har inte mitt liv blivit; än. Åker 200,000 våningar hiss varje dag på jobbet)..

Sara ringde på kvällen och drog med mig till gymmet, det va ett skööönt pass; ben ben ben.. E slut i benen idag må jag påstå.. Borde dra till le gymmo nu; men kroppen e liiiiite slö; sov efter jobbet och nu har jag proppat i mig en halv hink spaghettini med hemligt tillbehör. (rap).

Inatt drömde jag att Martin å jag bakade. Lustig dröm tyckte jag. Malin.R påstod att det betydde att jag va gravid ("bulle i ugnen..?") så jag slog upp det i ren panik när jag kom hem, resultat:

Baka : Om du bakar betyder utlovas oftast förbättrad ekonomi eller ny egendom. Kan också betyda att du kan anstränga dig lite till för att bli en aning mer huslig.

Bebis e väl ingen "egendom", eller.. Ha ha. I helgen ska det bli mens av! Om nu kroppen har ordnat upp sig själv efter alla tabletter. Go go Gadget body!

19.38

Bestämde mig precis för att pressa in lite träning imorrn efter jobbet (har ett ynkpass mellan 7.30-11 imorrn; dock på kära Östanfors) innan jag ska träffa Sara.W (och hennes son Charlie) på fika. Hä' blir fint. Ikväll ska jag blobba ner framför TV:n..

No comments: