Friday, November 27, 2009

Fredagsmysdag :)

Typ. I need someone to mysa med dock :(

Lite jobb idag på Östanfors 7.30-13.30; finnemang. Både Frida och Sara va där, och Tomas och Inger och OJ så gemytligt det va! :D Sen mötte jag upp med mammutt å Mia (eller sprang in i på Ica Supermarket va nog mer korrekt) och vi tog sällskap till den exklusiva butiken Systembolaget där jag inhandlade lite Smålandsglögg för lite fredagsmys hos Mia senare :) Denna glögg e verkligen att REKOMMENDERA! :)

Rejsade på första bästa buss efter det och slängde i 2 tvättlass och diskade ett berg av snuskeri vid hemkomst. Astrid e på snällaste goshumör idag, stryka stryka..

Om en timme (GAAH! Hur kunde kl bli så mkt???) ska jag träffa Sara på Lugnet och gymma/simma och jag borde ha ansat diverse kroppsdelar innan dessa aktiviteter. Och hämta tvätten, och byta om, och äta en frukt.. om jag hade nån hemma.

Å där ringde Mia.

Nu måste jag gö de där sakerna..
(Se ovan)
:)

No comments: