Thursday, November 5, 2009

En ledig torsdag :)

Bjöd över min syster igårkväll för lite drickning av en rosa grädd/whisky/bär/socker-dryck jag införskaffat på diverse Tallinnresa. Den gick typ att dricka med mycke mjölkutspädning. Sen va jag snäll och bjöd päron cider 7.0. Tänkte introducera Mia till fantastiska True Blood sisådär på nästsista avsnittet, men avsnittet igår va såå långsamt och inga besök på vampyrbaren eller galna flyga-genom-djungeln-hallucinationer-på-Vdricka.. True Blood på engelska Wiki e lite mer detaljerad.. Det e bara att LADDA NER. Som Linda så duktigt gjorde ;)

Sen traskade vi till Bishop Arms och premiärbesökte; det va jättemysigt och inte ett enda välkänt ansikte. Alla 31åringar va väl hemma med sina familjer i sitt IKEA-hem eller flydda från staden, typ. Tog en (stor) öl var och vidare mot Grillköket och en hamburgare.

Idag mår jag uselt. E nog ingen höjdare för mig att hälla i mig en massa socker, e så känslig för det ibland. Drog till Karin/Melvin/Neo/morfar imorse och fick kaffe med MJÖLK för nån mjölk hade jag ej hemma imorse :( Systeryster va också där. Sen gick Mia och jag till Yxhammargatan och jag fick en finfin skokartong jag ska fylla med diverse och posta till Lina. Efter det blev det vandring i snöyran till Dalviks Kvarn för inköp av 6pack flugtejp; nu jävlar ska dessa flughelveten BORT. Har hängt upp på 3 ställen i lgnhtn, så fult så fult, men flugorna har redan fastnat, moahahahahahaha..! Till sist köpte jag en blåbärstårtstubbe på Focus (ska ta med till Blge imorrn); nyttjade en kupong i Restaurangchansen, man får svinmycke tårta för 45 kr, gaaahh..!

Håller på att tvätta MASSA och ska riktigt städa lyan och organisera medan Macke e på kryssning. Blir nog inget gym som planerat.. Blir nog att fixa istället..

No comments: