Wednesday, November 11, 2009

Mitt i natten

2 lixom..

Min far kunde ej luncha imorrn kom han på; så då blev mina hänga i Blge planer RUBBADE. Mjahaa.. Lunch på torsdag istället.. Ska till Mia en sväng på morgonen och hon ska fortsätta på mitt kråkbo till hår. Hon fixade dock ganska mycke (snabbt gick det också) idag medan jag satt med Millie i knät och tittade på braiga Youtube filmer..(Hello Kitty, Alfons Åberg..).
Jag tror jag har glömt min borste i MALUNG!!! Insåg det precis.. Eftersom jag haft flätat hår sen jag va där och tog ur dem imorse hos Mia. Drygt. Fjantig utgift.

Efter kråkboutredning har jag möte med min handläggare på AF och jag ska väl skriva på nått beslut om utbildningen. Vet inte riktigt vad det är, men jag hoppas det står att jag blir beviljad 25,000kr i månaden bara för att jag e såå snygg å vill gå denna kurs på en och samma gång. Men som sagt, några pengar blir det ju ej på tal om, för nån smartpelle (jag nämner inga namn ..Sixten..Ulf.. Sven.. Anders.. Nils..) övertygade mig i vintras att a-kassa inte va nödvändigt i mitt läge då det jämt kommer att finnas jobb i vårdsektorn, ja ja.. Det e lugnt, vi blir kvitt om du köper mig en öl mamm.. jag menar; mammuttmannen.

Så efter detta möte vet jag ej VAD som sker. Har satt mig tillgänglig för jobb från kl 13. Bhvr köpa allt från sminkborttagningspads till kattsand.. hujedamig va tråkigt.

1 comment:

Feila said...

Hahahaaa...!! Gaah...

Imorgon ska jag till AF, och sedan jöbbe. Det ska bli ljuvligt. Inte AF alltså.


(bumbasec)