Wednesday, November 18, 2009

Ingen rubrik

Denna morgon va en satans morgon :) Fick jobb-sms INNAN mitt larm ringde kl 7, va i hellskotta lixom. Jobbpass på Björken 7.30-13.30. Slank förbi på Hemköp (förstår inte riktigt hur man hinner med allt vissa mornar, men..) och skulle köpa mjölk till kaffet och tänkte betala med VISA-kortet vilket blev dagens FAIL eftersom jag hade NOLL kronor på det. Fattig, moi??!! Men jag hade en hel tjuga i kontanter på mig. Nice.
När man väl satte igång med jobbdagen gick det som en dans dock ;) En lugn dag, så att säja. Lovade dock mig själv att hemtjänsten inte kommer att va min huvudsakliga inkomstkälla när sommaren är slut, tvåtusentie. Å därmed basta.

Sen bar det av till gymmet, inte så mycke folk, skönigt; gjorde eliptical (40 min), vandring på löpbandet i uppförsbacke gloendes på Ghost Whisperer (60 min) och cykel (20 min), därimellan va det armar och magsäck.

Jag är ett sunk, tror jag inte har duschat sen tisdag då jag åkte till Martin, eller om det va på kvällen innan.. Fyyy.. Så härmed blir det dusch och sen ska jag organisera kläderna i klädkammaren som jag fixade igår, tammetusan. Har ätit medan jag skrivit :)
Snart e det helg och jag håller tummarna för jobb, jobb, jobb. Men det verkar inte ljust :(

No comments: