Friday, November 27, 2009

Ont i halsen

Istället för att packa ur ryggsäcken med alla sunkkläder, blöta badgrejer, gamla gymkläder jag hittade hos Mia osv.. har jag snart dragit i mig nästan 1/2 kg Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake; som en middag. Så att säja.

Skulle ta 22.50 bussen från Mia, men ack nej; den missade man. Gick Hanröleden till Herrhagen och ringde Martin och sms:ade sisådär 200 sms med Linda :) Sen slank jag jussåm in på Statoil och köpte glass. Börjar må lite slajmigt i munnen nu. Mmm, slajm i munnen..

Kom till Mia vid 20.30 snåret och tittade på SPÄNNANDE Idol med henne :) Oj oj oj va braa det va ;) Mia tycker det, så jag respekterar hennes tycke. För det mesta.
Smålandsglöggen blev också drucken, mmm.. (endel godare än slajm i munnen).

Innan jag anlände till Mia hade Sara å jag ett riktigt bra pass på Nautilus och sen i simhallen. Så häärligt att simma; även fast jag va för jävligt slut i kroppen vid det laget, ehee.. Lugnt på gymmet också en fredagkväll, me like.

Ryggsäck, handväska, ren tvätt i en enda stor röra på sängen. Sova på golvet kanske.

No comments: