Saturday, November 14, 2009

Idag vill jag inte..

10.09..

.. gö vidare mycke alls.

Larmet ringde 6.50 och tyckte jag skulle vandra till tvättstugan eftersom jag bokat 7-10; gaah, somnade om till 7.36.. Lite rödvinsseg, zombiesläpade mig till tvättstugan..

Efter det har jag inte lyckats fått på mig nå kläder (eller bytt från pyjamas vill säja), men har städat ur rådisens bur, tänt doftljus och vädrar nu lgnhtn; Astrid sitter å tittar ut genom fönstret på snön som kommit.. nu gick hon ut. Helt ensammen e jag, Macke va på födelsedagsfest igår, och där blev han nog kvar. Jag har även knytit ihop 6 soppåsar (!) som Macke ska få äran att ta ut.
Och resväskan - som jag använder som garderob - har jag plockat ur eftersom jag snart ska ner på stan och låna ut den till Martin.B som ska till Japan (nää, Martin.J e i Falun å ska låna en resväska och dra till Japan..!!)..

Lyckades få ut mer hår igårkväll innan jag la mig, men än e det en hel del kvar.. 100 slingor e ganska mycke..

10.30

Sådärja, nu ligger diverse klänningar (som jag tänkte välja mellan till ikväll), min Stadiumväska (underkläder/strumpor/sport bh/strumpbyxor mm), en gigantisk påse med 2 gigantiska rutiga kuddar, allt som låg i resväskan, alla rena kläder från morgonens tvätt och lite diverse annat på min säng.. Kul. Man ser faktiskt inte sängen eftersom jag har grejer runt sängen också.. Jag lever i min säng.

Mackes klädkammare har förvandlats till katastrof med endel av mina grejer, madrass, barstol, kartonger, kläder, en hel IKEApåse med galgar mm, men jag ska FÖRSÖKA organisera och plocka ur så vi båda kan ha kläder där..

No comments: