Friday, November 13, 2009

Långsamt..

14.46

Har inte varit värst produktiv idag direkt. Så tråkigt att inte jobba!!! Tredje dagen av NOLL JOBB..! Har laddat ner Skype så att jag äntligen kan prata med världen som alla andra; fattar dock inte RIKTIGT hur det funkar med kontaktlistan osv.. Hmm.. Vadan mer, på Helenas begäran har jag skaffat mig en användare på Betapet. M10025 e mitt anv.namn. Hojta om nån bhvr klås i ordstäv..

Har lämnat tillbaks en jacka jag köpte på Vero Moda, kändes så svår att få nått grepp om, men fin va den ju, svarta skinnjackan.. Ja ja.. Kanske ska gå å kolla på den nästan dubbelt så dyra på JC igen ;)

Macke dammsuger. Me like. Har klippt håret på honom och nu blir det färgning.

20.16

Macke fick en hel bunt burgare av nån snäll vän/granne. Det blir min middag. Måste ju få i mig nån annan slags näring än bara rödvin och Vinterchoklad, som det blir sen ;) Eller ja, det e för tillfället rödvinsintag. Doh.

Drog till Mia vid 15.30 och då började det mörkna ute, så tragiskt :( Millie å Kasper fick varsit Nalle Puh kinderägg av moster Malin. Mia skulle sätta i nytt hår ikväll, kuligt att se, roligt med nytt :) Sen drog jag till mammutt och hämtade postavi för Rapunzelpaket som jag hämtade på Hemköp Svalan; det va nått på flaska som ska gö det lite lättare att ta bort mitt gamla löshår + att jag beställt en förpackning ROSA hår (där kan du klicka Mia), gaah.

By the vejjs så tror jag Mackes svartblå färgning med nyklippta kalufs blev bra, drog innan det va ursköljt..

Efter Hemköp vandrade jag upp till Lugnet å tränade :) Det va såå lugnt på gymmet en fredagkväll.

22.56

Nu e Idol slut och Eddie åkte ut, det va ju synd på en sån SKÖNHET. Damn. Sms:ade Linda å erkände tragiken i att jag jämt verkar slå på Idol på fredagkvällen.. (sisådär i pausen).. Hon svarade: "Det tragiska är att jag faktiskt slog över halv elva.." Just det.

Nu börjar Flashforward som Martin och jag har tankat ner och glott på i Malung.. Eller Martin å jag.. MARTIN har väl tankat ned det.. Martin har f.ö vaccinerat sig mot svininfluensan ikväll och faktiskt fått reda på sin mobil som han lämnat i en jobb-bil som skulle in på verkstad; jämt så klantig.

Mitt löshår vill inte släppa min skalle. Har provat "medlet" jag skickat efter och har haft inpackning och balsam inlindat i handduk hur länge som helst. Lyckades dra ut 3 slingor, men det kändes lite.. De andra e omöjliga.. Gaah..!

Till nått trevligare.. Den här har det har varit pop-party med tidigare idag..

No comments: