Wednesday, November 11, 2009

Har ätit gröt

Idag har jag ansökt om medlemsskap i Kommunal (FACKÄ alltså, där min fina vän Malin sitter ordförande), men jag tror man blir med direkt typ, så fort man trycker på Enter knappen efter att ha fyllt i diverse info online.. Men det ska väl betalas också. Egentligen skulle jag gå med i A-kassan igen, men jag klickade fel ansökan.. klant, så jag tänkte väl att jag lika gärna kan gå med än att hålla på att hetsringa och annullera lixom..

Imorse försov jag mig och Mia ringde å väckte, braigt, sen promenerade jag raskt till henne (efter att missat typ 3 bussar) längs Hanröleden (utan dockvagn) och kom fram till Yxhammargatan innan bussen, rekordsnabb! Hon fortsatte med mitt hårruffs, så snällt så snällt :)

14.50

Men SATAN va fast jag blev framför datorn!!!!!!!! Hårinpackning. Sen raka vgn till Mia å Millie.

No comments: