Sunday, December 6, 2009

6 days later

Jag undrar å undrar va jag skulle kunna skrapa ihop från denna långa vecka i nyhetsvärde ;)

Som sagt; i tisdags bussade jag iväg till Malung och där hade vi det VÄLDIGT mysigt må jag säja ;) Som vanligt blev det en hel del film varvat med mat; allt från thai på Sabaidi som flyttat till en större lokal mer i centrum (blev upplyst att gamla Systembolaget legat där tidigare) och lax på Lugnet; där det såg exakt ut som på bilden när vi tittade ut från fönstret där vi satt ;)

Filmerna va bl a: Gamer, Dead and Deader (riktigt beeeeeeee, men + till att Bill nu-va-han-heter e med som även e med i både 2012; som vi såg igår och True Blood), Grandma's Boy (som vi sett tidigare och e jäkligt rolig), Lesbian Vampire Killers (say what..?), Last of the living (roligare än den verkar, faktiskt..haha)..

Ja ja, vi PRATADE oxå, efter mycke om och men, och om ni e intresserad av att ta del i just DEN biten får ni väl fråga (inte här).

I fredags åkte jag tillbaks till Falun eftersom jag har jobb i helgen. På fredagkvällen träffade jag Sara på gymmet och sen spenderades resten av aftonen med Idol och Mia hjälpte att ta ur mina rosa slingor, trivs mkt bättre med enbart blont :) Sen va det jobb, jobb, jobb igår, men endast till k l13; en lugn dag och lagomt lång (!) dag. Efter det drog jag till Kupolen och alla dess butiker, fast jag va bara in på några få, handlade nog dock på alla jag va in på.. Jag e en sån effektiv shopper ;) Igårkväll kilade systeryster och jag iväg till Pitchers för en öl och sen blev det "2012" som va braigt Hollywoodig och LÅNG.

Macke kom hemtraskande strax innan 6 (!) så jag låg vaken ett tag och blev väckt av ett samtal från Sara vid 10 tiden, så nu bär det av till Lugnet, ska träffas 13.30.. Bäst att gö sig iordning. Sen stundar jobb ikväll :)

No comments: