Sunday, December 27, 2009

Latmask

Jag vet fan inte va jag håller på med idag. Ingenting. Tänkte träna, men tydligen tänkte inte back-to-gym starta idag heller. Imorrn kanske. På tisdag kommer Martin.

Sitter som en slöfock i Herrhagen och tittar på Östersjökryssningar/hotell.. Jaha.. Eftersom jag inte ska ut å resa nog.

Har faktiskt fixat med nya lilla iPod Touch som jag fick av snuttefiltMartin i juleklapp, måste ju ha nån musiiiiiiiiik. Macke fick min gamla med nya lurar.

Letar Traderakläder som jag fått sålda, men hittar inte västen..

Astrid har inte fått några kattungar och går runt och jamar. Så jävla mysko katt och tillstånd. Hon hade visst jamat hela natten enligt Macke. Schysst Astrid, schysst..!

Lite senare:

Tvingade Macke att gå med till Ica Slätta, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. Nu lagar jag fiskpinnar och couscous med grönsaker. Fruktat spännande. Såhär i vintertid har jag förvandlats till en husmanskost-Svensson. Sicket öde.

;)

No comments: