Saturday, December 26, 2009

martin har inget durkslag

Imorse va jag segdeg, men lyckades framåt 10 (!) att masa mig upp å vandra till Statoil/20spännslatte och vidare i snöyran till Jysk där jag bokade en finfin sängram; billig som tusan. Så nu ska alltså mitt framtida sovrum bli ljust å romantiskt; fårskinnsfällar å träpersienner.. Tavelhylla med träbokstäver som säjer nått gayigt.

Efter det köpte jag 2 plagg på Stadium :) Mellandagsreajippijajj! Bl a den här; med fickor i sidorna, mysskön. Sen även Karins snygghoodie som jag faktiskt ringde och frågade om jag fick köpa lika, men hon svarade ju ej så då betyder det i shoppingstadgan att man får (..jahapp..)..
Sen vidare mot Gina Tricot där typ mer än hälften av affären va på rea och folk va galna. Av de långa linnena så fanns EN färg på rea; så det köpte jag eftersom det faktiskt matchade den nya hoodien, det blev även ett par grå lite tjockare strumpbyxor.

På e.m va det Annandagsfika hos papputt i Varggårn; jag fick Maxi Yatzee av Anders och en London reseguidebok av Johan, finnemang, PRECIS va jag önskat mig ;) Fick även en prenumeration på Laga Lätt av Anna, Fredrik och William, såå snällt :)

Nu på kvällen har jag inte gjort ett smack. Gick upp till Ica Maxi i 21tiden och handlade både lunch till jobbet nästa vecka och lite nyårsmys när Martin ska hälsa på. La upp allt på bandet vid kassan och insåg att jag glömt VISA-kortet i bankdosan framför datorn..! Det e inte första ggn! Så det fick bara bli kyckling-Falukorv, fullkorns spaghettini och bananer. Kul. Inte. Lämnade tidigare idag tillbaks en grej på Åhléns och fick 50 spänn, annars brukar jag väldigt o-ofta ha kontanter på mig. "-Du kanske kan ta de provencalska örtkryddorna också.. *dra framför scannern* nää.. det kunde du inte.."

2 comments:

Emma said...

Fy va jag ogillar att glömma kortet hemma..har ju hänt ett par gånger. Hoppas din jul har varit bra =)

Feila said...

Haha, klart du fick köpa lika hoodie, den är toppensnygg! -Like you are ;)