Wednesday, December 16, 2009

På förfrågan av ingen

Hur har året 2009 varit för dig? - Inte mer fantastiskare än andra; upp å ner i kärleken; stundom förvirrad, jobbet har tragglat på, endel nya vänner, endel mer hår på huvet.
Bättre än förra året? - Absolut.
Har du träffat några nya vänner? - Yes :) Sara.W t ex.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? - Diverse konserter, New York, tatuering, Tallinn igen.
Har du flyttat under år 2009? - Tyvärr ja.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Musses klubbhus låten. Älskar.
Har du druckit alkohol? - Icke.
Har du rökt? - Ja usch.
Har du kysst en främling? - Låt mig tänka..nää.
SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej tack gode gud, men i pojkvännens.
Har någon i din släkt avlidit? - Nej, men en favorittant på jobbet :(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Har faktiskt inte gjort det i hela mitt liv.
Har du varit i slagsmål? - Tihi, jovisst.. Nää..
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja, diverse när alkoholen bubblat lite för mkt i hjärnan.
Har du skämt ut dig? - Enligt mig själv iaf.
Har du ljugit för en vän? - Vän å vän..
Har du varit ute en hel natt? - Jo du..
Har du blivit tagen av polisen? - Har smygit på polisen.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - YEPP!
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja, flås.
VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Har jag inte rdn svarat på detta??
Har du förlorat en vän? - Njaaa, Linda flyttade till Skåne :( Nästan utomlands.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Jaa, Sara.E å jag började träna endel tillsammans :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Jag e sneeeeeeeeeeeeell.
Har du ljugit för en bästavän? - Nääääää
Har du haft en relation med en vän? - Martin e min själsfrändevän (öh va?)
Har du många killkompisar? - I've got hoes in different area codes

Årsresumé kommer f.ö EJ eftersom mycke avundsjuka läääääääär uppstå.

1 comment:

Feila said...

Hahahaa ljuvligt!