Thursday, December 10, 2009

blöööööh..

Sicken dag. Bara vikarier va vi på Kransen och det skulle duschas å promeneras å ledsagas å handlas å mer promenader å å å.. Sen tyckte ju en tant att hon kunde dimpa ner i sin lgnht fr ett lasarettbesök, bara sådär helt sonika. Det blev en timmes övertid för mig :)

Lina å jag hade en trevlig kväll med mycke skräp-TV, bullar/chips och en flaska vin var. Så idag va jag bakis som ett litet as och sms:ade Sara imorse om alvedon som hon så snällt tog med till jobbet ;) Tur att man har snälla snälla vänner. Blev 10 blonda slingor isatta igår också, fiiint. Trivs bra med längden nu. Önska bara min egen lugg kunde VÄXA lite mer.

Idag har jag namnsdag och mamma hade gjort ett kul insatsschema till mig och satt "8.00-8.01 GRATTIS" som första punkt ;) Tack mammutt. Ingen verkar bry sig så mycke om namnsdagar dock. Buu. Köpte dyr sushi på Ica Supermarket för att fira mitt vackra namn, det enda i syskonskaran som inte funkar utomlands. Jag har det SKRALT i kassan just nu, men UNNADE. Medan jag väntade på bussen fick jag ett sms fr Martin i där det stod att hans mamma köpt julklapp till mig också, gaaah; ännu nån man måste hitta nått smart till, HELT ovetande va jag ska hitta på..! Igår va Martin i Örebro och shoppade klappar, bl a en till mig. Undra undra.. ;)

Efter jobbet va jag till gymmet och gick en MYCKET rask promenad i uppförsbacke på löpbandet i 75 min, det va meningen att Sara skulle komma dit ca 17.30 men hon fick lov att jobba över lite, så då drog jag hem. Bakis som jag va/är.

Ska duscha nu.. Imorrn e det FREDAG = fredagsmys med Idol hos Mia å Millie :)

No comments: