Saturday, December 12, 2009

Lite lördags-stress/mys helt enkelt

Imorse blev det promenad till jobbet; går ju ingen bra buss till centrum fr Herrhagen när man börjar 7.30 på helgen, sate sate. Oh well. Bra att börja med lite motion ;)

Jobbade ett trevligt pass inne på Björken idag 7.30-13; lagomt långt ibland ;) Men jag gick inte fr jobbet förrän 14.30 eftersom det blev övertid.. Sen va det meningen att jag skulle fika med Niklas och SEN träna innan gymmet stänger kl 18 och SEN hälsa på Malin.R på Knoppen. Men det blev bara fika på Wayne's..och sen fick jag lyxskjuts till Herrhagen. Nu e jag här och mölar i mig lite chili tortilla chips med bearnais dip (nyttigt..). Ska dra mig mot Knoppis så snart jag har orkat bytt strumpor och packat drycken. Nysminkad e man ju efter jobbet ;)

Nu har jag tvättat fötter och bytt strumpor så man inte behöver bjuda på en dags springa runt på jobbet svettstank.

2 comments:

Linda Äter Ost said...

Du bytade och tvättade fötter innan gym? Minsann... :D

Miss Malin said...

Va fan e bytade???