Sunday, October 11, 2009

Wuzzup dawg

Macke äter glass till.. frukost..? lunch?

Jag tvingade ut honom i friska luften med glasåtervinning och promenad till Ica Slätta där jag till min stora förtjusning hittade kattmatburkplastlock; många hade också! Har endast sett på Ica Maxi förut, inte ens Djurmagazinet har.

Jag har fortsatt diverse organisering av mitt liv som ligger nedpackat i mången väska och kartong. Hittade några byxor jag tror e för små. Banta. Igårkväll knixade jag till på nått lustigt vis och drog upp en ofixbar gigantisk reva i mina blå Gina Tricot jeans. Så nu har jag bara ett par jeans igen. Har hittat ett par mörkblå från Forever 21 som jag aldrig använt, ska klämma ner mig i dem innan året e slut. Men innan dess får de svarta nya från HM duga.

Nu har jag inte hört av min POJKVÄN på lite mer än 2 dygn, få se när han kan tänkas vakna till liv och komma ihåg att han har världens snyggaste flickvän i Falun som inväntar livstecken å kärlek. Märkliga människa. Jag har förstorat denna bild och beställt, tänkte rama in och sätta upp nånstans i Martins rum..

Malin.R har börjat blogga.. Ska sätta länk hör uppe i högra hörnet..

Kram

2 comments:

Feila said...

Sån himla fin bild!

Miss Malin said...

Gulligt, tack.