Wednesday, October 7, 2009

Lill-lördag

15.31

Nu har vi ÄNTLIGEN fått internet här i Herrhagen. Tack för det Bahnhof; ja.. verkligen ÄNTLIGEN lixom..!

Macke å jag har käkat nån inbakad fisk med räkor å spenat i, smasko, och jag dricker vin och har väl för avsikt att träna lite senare. Flås.

Åkte från Malung med 7.50 bussen imorse; trök, men det e kul att umgås med Macke, och dricka vin. Idag har vi bl a vandrat å handlat på LIDL; där får man mycke för pengarna..

Idag fyller min kusin vitamin Fredrik år, vet dock ej hur många, men chansar på ett år äldre än Mia.. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :D

Har hunnit träffa syster yster på stan, köpt jord till mina blommor som bor hos Karin och varit förbi hos mammutt i Britsarvet.

Imorrn har jag fått ett jobbpass 16.30 - 20; va e det för jävla k-k timmar, men men; gla' för det man får, men jag letar med ljus å lykta efter annat..

Igår va Martin och jag "på badet"; Skinnarbadet i Malung, han tränade på gymmet och jag simmade, det e ju så in i norden skönt att simma. Man borde simma mer. Sisådär 2-3 ggr i veckan iaf. Nån som vill simma?? Let - me - know.

Tror Astrid löper; skitdryyyyyyyyyyyyg. Mjao på repeat.

1 comment:

Anonymous said...

Ohhh jag vill. Har även ett Nautiluskort nu...men har dessvärre inte varait så flitig där. Kan ske blir det roligare om vi kan sällskapa någon gång? Ska bara (som Alfons säger) kurera mig från förkylning. Sen jäklans är jag redo!!Kramar Sara