Monday, October 26, 2009

I've got no news

Jag skulle egentligen varit å firat mitt kusinbarn William ikväll, men min kropp va lite pms-vek så jag tvättade, sov och åkte upp till Nautilus där det va fullproppat med folk. Träning is the best cure. Sen blev det promenad hem, i duggregnet, det e ju så skönt att promenera raskt, gillade aldrig att gå när jag va liten, vet inte när det vände..

Köpte 2 biljetter till Rockstad (28-29 maj 2010) idag, de släppte 500 biljetter idag för 295kr/st så jag passade på, när de e slut höjs de till 495kr. Jag har aldrig varit på Rockstad, men jag tror det kommer att bli en hit som kommer att växa under de kommande åren. Jag älskar livemusik och kan lyssna live på nästan vad som helst..

Stannade förbi på Hemköp Svalan å inhandlade lite Kvibille Ädel Calvados till middagssalladen.. mmm.. Tjejen innan mig i kön köpte en Marabou Vinter; vad e nu detta??? Karin talade om att hon provat en ny Marabou med yogurt å hallon. Gaaahhh, och jag som vill va så nyttig..!

Idag har jag faktiskt lyckats hållt mig nytto..

Frukost: fiberhavregrynsgröt med skivad banan å kanel + laktosfri mjölk; jag e ej laktosintolerant (vad jag vet), men det ska ju va nyttigt..

F.m: jordnötter; såna där Stål-Långben nötter som e kvar i skalet :)

Lunch: fullkornsris, grillad kyckling och ångade (frysta) grönsaker, vatten.

E.m: Kaffe med lättmjölk.

Kväll: sallad med gurka, tonfisk i vatten och Kvibillesmul..

Nu när tabletterna är ur världen ska jag få bort denna fläskmage som infunnit sig, fett fett..yuk. Förhoppningsvis e jag bara gravid, men så lyckos e man ju aldrig.

Oh no, nu börjar "I know what you did last summer", å det enda bra med den e väl att "Hush" med Kula Shaker spelas..

Men GAAH, hur kunde klockan bli 21.17??? Måste duscha, å packa en gymväska till imorrn (ifall att..), fixa håret.. diska (kanske).. städa upp all mess i sängen..

xo

No comments: