Friday, October 16, 2009

My Friday off

Va ute å gick imorse mellan 6.15-7 runt Herrhagen/Slätta. Härligt; men regn å mörkt. Blev nästan lite paff över hur mörkt det va ute när jag traskade ut strax efter 6.. Å sen REGNADE det oxå, brrr.. Men men..

Regnet höll ju så ljuvligt i sig hela dagen.

Hade tvättstuga 7-10, bra bra. Rena underkläder; wonderful!

Träffade Malin för lunch på Salladsbaren (sushi!) och snackade lite jobb, blogg å ...ööh diverse, trevligt, sen blev det en liten vända på stan där jag bl a inhandlade hårfärg; har ju sån extrem utväxt just nu, yikes..

Mötte även upp med Karin och drog hem till henne å söta Melvinponken, fick mycke kaffe och fixade med mina och hennes krukväxter, de behövde alla lite ny fräsch jord.

Sen bar det upp till Lugnet och styrketräning + simning med Sara Ekblom, det va såå skönt att både gymma och simma och babbla en massa. Intog lite kycklinggrillspett på grekrestaurangen, mums, de hade även goda "stuffed grape leaves" som det heter på engelska.

Imorrn ska jag jobba 7.30-21 och det går ingen buss som kommer i tid!!! Om man inte vill va där 6.30 då förstås. Blääääääääääääääääääääääää, måste gååååååååååååååååååååå.

Go natt.

1 comment:

Feila said...

Du. Glömde. Skriva... KVARG!


Ps. tack för att du vårdade mina blomster när det ju egentligen är jag som ska vårda dina ;)