Monday, October 12, 2009

Åsså va det en ny vecka!

"Nässta hållplats! VARGgååårdänn.."

16.55

Döhungrig på slutet av jobbdagen; sprang till Hemköp efter jag va klar på jobbet och inhandlade diverse pastarättingredienser; det blev spagetti med Carbonara pulversås med extra röd lök och bacon. Svulltime framför ESPN Classic. Bra kanalval Macke.. ;-)

Hade ställt larmet på 7.00 ifall man skulle få nått jobb, det ringde, jag väntade i 10 min och antog att det inte behövdes nå folk, vände mig om och tänkte somna om ett tag. Då kom det ett litet sms-plingeling. Och vem sms:ar 7.10 på morgonen förutom Vikarieförmedlingen. Hets hets.. Men det va en bra dag; kaffe med vaniljlängd och pepparkakor till frukost på f.m hos en tant jag städat/tvättat hos och fortsatt konsumtion av min goda Onaka fil på jobbä till lunch.. Sen ringde Martin FRÅN SIN MOBIL på mitt sista besök..

Jag: - Har du hittat mobilen nu..?
Putteliten: - Ja, den låg under en soffa..

!

Vilda LAN-partyn lixom.

Macke ska iväg å hämta en laptop hos Martin.B så vi håller på halvt som halvt att möblera om lite.. Ska fortsätta när jag fått möla i mig lite och Macke har dragit..

Fick finfina foton från Kodakgallery idag, bl a sepia fotot av Martin and moi, ska hitta en ram.. Men inte nu.

No comments: