Thursday, October 29, 2009

snart helg

Läste nyss ett mail från igår i där det stod en bekräftelse från min handläggare på Arbetsförmdelingen att jag kommit in på omvårdnadsprogrammet. Blev dock lite störd eftersom de sa på mötet att starten var 9 november och att de ville att man höll henna denna dag öppen, denna dag hade jag JOBB i min kära Östanfors som jag fick lov att ringa till Vikarieförmedlingen och gny om. Minus i kassan helt enkelt. Sen skrev handläggaren att starten antingen kommer att bli 9 nov eller 16 nov; 16 nov fyller Martin 20 och då hade väl vi tänkt GÖ nått. Bröl. Får ta det där med Martin när jag åker dit på snabbvisit i helgen.

Såg This is it filmen igår, konserten verka ha blivit lik konserten jag såg på Dangerous turnén 1992; samma låtar och mycke koreografi och idéer, men fast ganska mycke mer specialeffekter och spekulariteter.. Damn.
Jag åt ingen choklad heller.

Köpte dock en fin kortärmad sticka tröja (MED stora knappar, kanske kallas kofta) som jag velat ha ett tag, en mörkgrå på Kappahl, det va 25% på allt stickat. Ynka 232:- blev det. Mys mys.

Varför åkte bussen förbi nu??????????????????????????????

Jag ska jobba idag som ett as mellan 8-17 på Östanfors, sen blir det träning tills jag tror de stänger typ, har ju mens nu - och ont som helvetet - och kan inte simma i helgen i Malung, meh.

Måste ruuuuuuuuuusa.

No comments: