Saturday, October 10, 2009

I väntan på Sveriges förlust..

21.42

Sverige - Danmark; hade jag typ glömt av när jag kom hem efter ett kvällspass på jobbet. Slutade egentligen 21.00, men kunde åka hem med 20.45 bussen, och det va TUR; eftersom nästa gick 21.53 till Herrhagen på en lördag = jag skulle inte ens ha gått PÅ bussen i skrivandets stund. Istället e jag hemma och har lagat mat och käkat samma mat.

Ringde Martin när jag hade lite lucka tidigare idag vid 16.45, hans tel.svarare gick på direkt, lämnade ett medelande. Nu har jag inte hört något från honom sen igår vid 11 tiden. Så märkligt.

Nu e det glass som gäller och organisering av papper som jag stuvat in i Astrids kattbur vilken jag använt som nattduksbord sen jag flyttade in här.. Ligger även diverse tabletter i olika former därinne; katt ppiller, gulkroppshormoner, avmaskning.. Gäller att ej ta fel ;)

No comments: