Friday, October 23, 2009

Fredagsmys...Så att säja.

15.22

Jag tänkte traska upp tidigt och ta en morgonpromenad, men vaknade 3.30 (!?) och kunde ej somna om fram till 5, DÅ somnade jag och zombievandrade sedan upp vid 9snåret. Glööö...

Tog en buss till Yxhammargatan och mötte upp med Mia :D Köpte 1års present till William (kusinbarn), ansiktsvatten och diverse rengöring till piercing.

Drog till ÖB med bussen; köpte en minivattenkokare som funkar bra och lite annat smått å GOTT. Blev upphämtad av Ulf å Macke och stannade förbi på Willys (som nu har lösgodis för 40kr/kg) och köpte några ton att ta med till Fredrik imorrn när det blir bio e.m hos honom..

Jag städar vidare.. (utan dammsugare och utrymme att gömma undan mina gigantiska väskor och andra prylzzz..)

19.04

Inväntar Macke, Mia och Karin för en FREDAGSMYSKVÄLL med möjlig utgång :D
Velvet Revolver spelar, Simpsons på TV, jag har torkat golv och RÖJJT (städat alltså).. Skickat ner lillebror på stan för diverse inköp fast jag e luspank. F.ö e min hormonstinda kropp för fet för alla kläder jag har framme, ska jag ha på mig en sopsäck eller VAD?!?!?!?!?! Fast nu e det endast 6 piller kvar. Woo-hoo. Sen e behandlingen över och jag kan börja producera babies.

Måste diska..

No comments: