Saturday, October 3, 2009

Veckan som gick

9.58

Önskar att Martin vaknar snart så man vågar sig ut här i huset och kan gö i ordning KAFFE. Önskar kanske hellre att vi hade ett eget palats tillsammans så man kan kunde gå upp när fan man ville å gö sitt kaffe. Ska väcka Martin efter detta inlägg. Kan han lita på. Kom till Malung igårkväll; käkade lite å såg på Watchmen - som jag efter ett tag insåg att vi faktiskt sett tidigare.. - och Transformers 2 som jag somnade till..

Vadan har hänt denna vecka egentligen..??

Måndag:

Jobb 7.30 - 15.30

Martin fick ej jobbet på Lima Timmerhus som vi gått å hoppats på och drömmen om mysiga lyan i december kraschade och jag kände mig rätt bitter över våran och min framtid mest hela veckan.

Köpte svart-rosa baddräkt på Stadium och Wayne's fikade med Mia.

Nykter i 2 veckor, slogs i kras när Macke bjöd på öl dagen efter.

Tis:

Vimsade runt med Emina på stan å kikade på lite diverse. Lånade hennes krustång, coolt coolt. Fick ett samtal från Dala-Service som meddelade att jag hade fått jobb i Sälen i vinter :)

Ons:

Jobb 12 - 16.

Stod på en elipticalmaskin i en timme å fortsatte läsa min bok "Vårt behov av rörelse.."

Mensen kom ej. Undrade..

Tor:

Jobb 7.30 - 16.

Kikade på kvällsöppet med Mia på stan; handlade på nya fina Systemet, fick en biobiljett av vänlig källa på Falangallerian, köpte en blå sjal på Vero Moda på 20% och en rosa tröja på Inter Sport som jag kan ha till fjälls.

Mamma kom över och blev permanentad, första ggn jag gjorde det. Vet ej riktigt va hon tyckte om resultatet, men jag såg henne dagen efter och tyckte det va ok. Vi drack till lite Podium boxvin; gott, men jag e ingen drickerska nå längre tror jag. Vill inte sitta och halsa i mig tunna efter tunna som förra vintern.

Fick mens. Till min systers förfäran. Förmodligen ej till Martins.

Fre:

Jobb 7.30 - 16, men fick smita lite tidigare så jag kunde bussa iväg till Blge 15.45 och sen vidare på sköna tåget till Malung City..

Registrerade mig på gaddad.se igårkväll där man kan lägga in bilder på sina tatueringar å piercings bl a.. Än så länge har jag.. EN bild ;-)

10.15


No comments: