Tuesday, October 20, 2009

Svar på tal

Igår va vi och hälsade på Martins syster Marina med familj + kattungen Vilde.. Såå söt.. Men jag kan ju inte lägga över nå bilder från mobilen, för man måste ju ha nått speciellt Samsung program installerat på datorn då.. ja men brööööl.
Kaffe fick vi oxå :) Och sen fick jag pizza av Martin, tack (glufs).

Imorse när alla dragit och jag klev upp strax efter 7 och begav mig mot kaffeproduktionen i köket kom ett ufo-ljus emot mig som blinkade och hade sig. Påminde om när den gigantiska snöplogen kom upp för backen i midvintermörkret när vi bodde i Övertänger, denna gång va det dock sopbilen, ganska flashig entre..

Fick ett sms för en liten stund sen av Martin:

God morgon älskling, vaknat än? Idag blir det fint och soligt fast kanske lite kallt. Blir nog inge gym idag, har lite träningsvärk lite överallt så tror det blir lite simning istället :)

Då orkade jag inte hålla klaffen längre, så jag skrev tillbaks:

Jag blev faktiskt lite snopen igår när du åkte å tränade istället för att umgås med mig, vi ses ju ej så mycket och mitt länskort va ganska dyrt för att kunna hälsa på dig. Jag tänkte föreslå igår att åka dit idag tillsammans, men du drog ju så snabbt. Jag undrar om du ens vet att jag har med baddräkt eller om du hade tänkt sticka utan mig idag igen..

En dagskaramell att suga på så att säja.

No comments: