Wednesday, October 14, 2009

Nu jävlar

Inspirerad av muskelberget å hälsoflickan Evalinda som jag skrev om igår har jag bestämt mig för att göra "hennes dag" imorrn, och helst flera dagar därefter..

Den ser ut som så:

Frukost: Efter min morgonpromenad helst. 1 deciliter havregryn laktosfri mjölk och 3 äggvitor. Toppa med kanel.
Mellanmål: Proteindrink och 1/2 dl nötter
Lunch: Kycklingfile (grillad eller stekt i teflonpanna) 1deciliter kokt råris wokade grönsaker ex broccoli och vårlök
Mellanmål: 1 burk kesella med funlightsaft och ett äpple.
STYRKETRÄNING 1 TIMME
Efter träning: 1 banan och 1 riskaka
Middag: Samma som lunch, men utan riset och jag varierar med
att äta fisk emellanåt.
Kvällsmål: Enbart proteindrink.
EV INTERVALLTRÄNING PÅ CA 30 MIN

Har införskaffat allt, men tänker inte göra TRE äggvitor MED gröten på morgonen. Nån måtta får det va på dagens proteinintag tycker jag allt.

3 comments:

Feila said...

"Inspirerad av muskelberget å hälsoflickan KARIN" menade du. Jag vet det.

Och vad fan? Krazy Karin? haha, det såg jag först nu, gnyl..

Miss Malin said...

Va vill du ha då? Jag gillar när det börjar på samma bokstav..

Feila said...

det där blev perfa ;*