Saturday, October 10, 2009

En lat lördag..

13.36

Vet inte va människor har för sig idag, men livstecknen är få. - Martin; I'm talking to YOU! Och Macke.. Mamma.. Oh well.

Har städat upp röran runt min säng, lever ju för f-n i min säng. Sen har jag även organiserat lite kläder, har så mycke.. I en röra, men inte längre. Nu har jag garderob a la resväska. Finfint.

Även städat lite allmänt i lyan. Skrikit åt Astrid som löper, och jamar så ofint. Druckit kaffe. Läst Karins blogg ;-)

14.08

Har diskat å slagit sönder ett utav Mackes glas :( SOPAT golvet.. Eftersom jag så vårdslöst haft sönder min billiga Rusta dammsugare. Dryga värld. Men nu e det lite finare här i lyan. Och nu kommer Macke hem.. Full.

Jag ska ta å hoppa in i duschen å dra och jobba ett kvällspass sen..

14.40

Ibland måste man ta till lite I don't care mentalitet i vardan..



Martin ditt lilla as.

xo

No comments: