Tuesday, October 6, 2009

12.34

Det e märkligt att jag oftar tittar till på klockan när den är 12.34 och 9.11.

Gick upp för en timme sen, men låg å drömde att klockan var 15.00 och att Martin skulle komma hem om en timme cirkus, gaah! Vaknade i ren panik tror jag och hoppade i kläder å gjorde kaffe, turigt nog va ej Martins far hemma och behövde bli halvt ihjälskrämd av min VACKRA morgonåsyn.

Vet inte riktigt hur jag surfade in på en Dr Alban remix på Youtube, men gillade denna kommentar:

Not a dentist. Complete lie. I've met two of his teachers on seperate occations. In class he just asked retarded questions and was never anywhere near gratuating with a degree in anything. Tandtekniska institutet i Stockholm. He's been claiming to be he's a dentist from when he made his first interview. As distinguished and truthful as his claims that Brolin "är Stabil". Brolin är inte stabil han är ju känd för att vara en fullis och andra saker där till som Maradonna höll på med.

Så kan det va. Kikade in på Ticnet för att kolla hur mycke EN Muse biljett till Hovet 24 okt kostade, men de va ju slutsålda såklart; jag kommer aldrig få se Muse :´-(

(Det där va en komplicerad smiley jag borde få cred för..)

Jag e inte så förtjust i Maskinens nya "Dansa med vapen", men den kommer väl att sätta sig framåt eftermiddan..

Jag vet inte riktigt vad som hände med mitt typsnitt idag, men det e nog back to normal imorrn. Bröl.

No comments: