Thursday, October 8, 2009

Fy f-n va kallt det är..

8.52

Astrid har hållt oss vakna hela natten med sitt jamande. Igårkväll letade hon ju sig ut genom vardagsrumsfönstret; så hon va in och ut några ggr. Imorse orkade jag inte med hennes jam något mer så då släppte jag ut henne kl 4, har inte sett till henne sen dess; men fönstret e öppet och mat finns i skålarna, så det e bara att pallra sig hem när det behagar. Om hon hittar.

Macke har dragit iväg på sin Etage praktik och jag har tvättstuga 7-10, dricker kaffe och glor på Nyhetsmorgon.

Jag hade fått ett email från en nannyagentur i Los Angeles som jag hade glömt att jag registrerat mig på, där de sökte en svensktalande nanny. Det skulle jag inte ha något emot.

Har inte hört något från Martin sen igår e.m; han e märklig min pojkvän, ingen balans lixom. När det e bra e det jättemysigt, och när det e såhär blir jag bara konfunderad och känner att jag lika gärna kunna jogga runt bland palmerna i Hollywood.

Skriver mer sen.

No comments: