Friday, October 9, 2009

1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1

16.05

Idag har jag köpt glögg. Ett 3-pack med diverse Blossa; alla de jag ville prova. Perfekt. Ska jag inte korka upp på en månad iallafall.. ;-)

I helgen ska Martin LANA. Med barna. Och jag ska iaf jobba lördagkväll. Och nästa helg föreslog jag att vi kunde ses.. Men då fick jag 2 jobbpass både lördag och söndag. Bröööööööl. Och helgen efter det ska vi ha bio/kusin-kväll i Blge och helgen efter det jobbar jag som säkerhetsvärd på Ladies Night i Leksand.



Sen dröjer det inte länge förrän Martin fyller 20, kan kanske vänta med att ses till dess. Eller vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad.

Imorse hade jag satt alarmet på 7.00 för jag kände jussåm på mig att jag skulle bli bokad på jobb. Kl 7.04 ringer Frida från jobbet och undrar om jag sett passet jag blivit tillbokad.. Mjaaaaaaanääääää.. Så jag panikade på mig gårdagens kläder och tog mitt picke å packe och hoppade på en buss cirkus 5 min senare. Förstår fortfarande inte riktigt hur snabbt det där gick, med tanke på att jag faktiskt tog bussen som avgår 7.10 från Slätta.

Helt ok dag på Östanfors, jag älskar att jobba där och alla gamlingar vill man ju bara gosa ner i en säck.

Jag ska till MIA ikväll och det ska bli mycke trevligt. Jag dricker vin, för det e kul. Ska slänga på en aning mascara och gö något åt flätan i håret, det blev inte mycke snyggeri imorse. Så att säja.

No comments: