Thursday, October 22, 2009

Kallt

6.30

Tycker det e kallt mest för jämnan nu. Vinter på ingående..? Jag tycker EJ om vinter. BORDE bo där det e varmt, men icke.. jag ska jobba i Sälen i vinter; alla vintriga av vintriga platser att arbeta på. Uuursäkta..??

Fick ett kvällspass igår, bra bra, ännu trevligare att jag hade med en jättesnäll intro, ett år yngre än mig, så skönt att inte alla e 19 år.

När jag kom till Falu stad gick jag på usk/omvårdnadsutbildningsmötet på AF och skulle skriva ihop en motivering till varför just jag skulle få börja utbildningen i november. Å det tror jag va hela ansökan. Inga betyg, inga andra intyg.. ingenting. Märkligt. Fast de kanske frågar om det sen.. eller..?? Ansökan till januaristarten krävde då allt det..

Sen mötte jag upp syster yster å åt kinamat, 2 överfulla tallrikar. Glufs. Ganska ok käk där på kinarestaurangen i skyn.

Min buss går 6.56 och jag måste borsta tänderna/fixa håret/ha på mascara/skor/jacka/vantar/ta tablett.

1 comment:

Feila said...

Hehehe, tänk om du skulle få ha intro med mig, det skulle vara en upplevelse ;)