Wednesday, October 14, 2009

En ganska oklar lill-lördag

7.57

Jag ba': Låt mig fortfarande ha mitt klockan 7 alarm på full volym fast jag satt mig otillgänglig för jobb igårkväll..

Macke ba': Låt mig somna till TV (utan volym ändock) som flimrar framför Malins slutna ögon efter att hon så fint vaknat till liv klockan 7 på en ledig dag..

11.03

Tog en liten utflykt till City Gross; kattleksaker, present/julpapper, 2 kg fullkornsris, tonfisk.. m.m

Nu ska Macke å jag ta en promenix till LIDL..

15.04

*Insåg precis att jag ju hade planerat att ringa Radiotjänst å följa upp mitt senaste email idag..!*

Ungefär som linjen inte e upptagen där, har faktiskt aldrig pratat med någon levande människa på Radiotjänst tror jag. Mycke komiskt. Eller ja.. Inte direkt..

Har sökt 5 jobb i New York för sökandets skull. Får email med lediga jobb och nu när det väl börjar halvt som halvt vända på marknaden och jobben börjar ploppa fram igen blir man ju så klen när man sitter HÄR (..på HELT fel sida av Atlanten) med sitt timvikariat. Imorrn har jag förresten fått ett helyllepass 17-19.30; värsta kassasuccen!

No comments: