Thursday, October 15, 2009

Bullshit

11.32

Nåväl. Blir inte alltid som man tänkt sig. Så att säja..

Fick ett samtal imorse från jobbet där de undrade om jag kunde jobba mardrömspasset 13-21 i gruppen jag minst tycker om, bra med timmar/pengar, men synd när jag skulle startat min diet/träning. Morr. Det får väl bli imörrn då. Fast jag har ju dock lunchplaner med Malin, men jag kan väl hålla mig på den nyttiga sidan i matintaget..

Hade tid kl 10 hos min handläggare på Arbetsförmedlingen imorse, har aldrig träffat henne IRL sen jag skrev in mig på AF förra sommaren, bara haft emailkontakt. Berättade om Omvårdnadsutbildningen i januari jag tänkt söka, varvid hon berättade att det kommer starta ytterligare en likadan utbildning nu i november; genom AF/Yrkesakademin. Det va dock få platser och många som visat intresse, anmälde mig till deras infomöte på onsdag f.m dock = mindre tid med Martin i Malung.

:(

Låt oss gö det lite lustigt innan jobbkvällen tar vid..

1 comment:

Feila said...

Håhå uska-Malin :) det blir prima det. Ja, jag har också studieplaner, men ej bestämt vad, är ju redan uska liksom... -och inte fan hjälpte det mig något på arbetsmarkna'n... gröööhöhöööt...!!!