Sunday, October 11, 2009

Slutet på veckan

18.21

I'm in love with life atm.

Tog en buss strax innan kl 13 ner på stan för att sen åka upp till gymmet. VÄGRA promenera när man har BUSSKORT! :D Insåg att jag glömt vattenflaskan så jag sprang till Åhléns först, eftersom de faktiskt hade flaskor där.. förut. Sprang vidare till Stadium och införskaffade en svart Stadiumflaska för 25 spänn. Vidare mot busshållplatsen och lyckades missa bussen med nån minut.. Meeeh.. Ja ja.. då va det bara att promenera ;-)

Körde stenhårt med cardio/konditionsträningen; både sprang och eliptical. Nu JÄVLAR. Ska jag komma i de där jeansjävlarna .. ;-) Tror det va nån slags ta-med-ditt-barn-dag på gymmet för det va en massa ungar där; endel söta, endel babysovandes i vagnen, och en stark ungjävel med snygg pappa.

Efter +2 timmar fick det dock va nog så jag vandrade hem. Eftersom Martin varit helt frånvarande denna helg ringde jag hans mbl; en signal gick fram, sen mbl svar(grr), ringde till huset och fick prata med min lille plutt. Orkade inte vråla, det kunde ju finnas en finfin anledning till han-inte-kontaktat-mig-på-en-hel-helg. Det visade sig att han varit typ fast i LAN-dimman och sen glömt mobilen på lanet (vilket inte direkt förklarade varför han ej hört av sig på hela helgen, men men.. Han hade ej sett mms:et jag skickade igårkväll, så inte vet jag hur allmänt frånvarande han varit från sin mobil i helgen, överlag.. Pust).. Jag påpekade att senast jag hörde från honom va när jag käkade fil på jobbet i fredags runt kl 11, han sa: - Jaa.. det va dumt. Söto, bra svar. Sen orkade jag inte bry mig i denna aggression. Den va ju dock som bortblåst ändå. Orka tjafsa. Jag vet att Martin tycker om mig ;-)

Gjorde ett pitstop hos mamma å Jamis och hämtade lite grejer + en massa babbel. Stannade förbi på Preem; creme fraiche till mig, Pepsi till Macke. Hemma. Tonfisksallad. Vin. TV 6. Ingrodd svett.

:)

Amazing Race håller på i sin envishets evighet. Men snart börjar LA Ink. Och sen Hål i väggen! :D Och SEN Parlamentet som e kul; men såå manus, boring.


No comments: