Thursday, October 29, 2009

torsdagsbröl

En helt ok dag i vackra Östanfors. Kallt som helvetet ute dock. Dagen slutade vid 17.00, trodde jag. Insåg att jag inte fått tag i någon vikarienyckel imorse så jag satt och glodde utanför kontorsdörren ett tag tills jag sms:ade mammutt (för några pengar hade jag visste inte på luren heller) och hon ringde en snällis som kom å låste upp åt mig så jag kunde: lämna in nycklar/signera för alla besök/byta om/lämna cykeln i källaren. Sen va det planerat att skriva ut en jobbansökan till Macke på chefens dator, sno ett kuvert, köpa ett frimärke och posta innan tömning kl 18. Det gick bra, när jag väl konverterat filen till pdf eftersom det inte fanns vanligt Word på datorjäveln, sanslöst.

Sen gick jag å köpte nya trosor på Åhléns som jag kunde träna i och efter det kände jag mig helt borta i skallen och illamående och fick ännu mer värk i mensmagen. Blä blä. Då gick jag till Systemet å köpte en flaska EKOLOGISKT (= nyttigt) rött vin, vidare till JC för en julklapp å slutligen till Ica Supermarket för buffelost som jag snart ska möla i mig.

Det ska bli en städ/disk/organiseringskväll med vin å ost.
Martin ska ringa också :D

Jimmy Choo har designat för H&M, ga-let!

No comments: