Saturday, October 24, 2009

Lördagslattjolajbanlåda

Imorse gick jag inte upp förrän 10 (!), så skönt å tyst att ligga å draaaaaa...... "Ska jag gå upp..? njaa.. nu...? Njaaaa... z z z z..." ;-) Det blev mycke vin igårkväll med trevligt sällskap i form av Mia, Karin å Macke här på Herrhagen. Idol, Digestive/ost, chips/salsa och Roast på Berns. Sen avslutades kvällen med att Mia gormade "FUCK YOU MOTHERFUCKERS" utanför Statoil på väg hem till Yxhammargatan, och till vem vet vi nog fortfarande inte.. (men det finns på film, a la la..)..

Va på plats vid Borlänge Turistbyrå kl 13 för att sälja en fysikbok till en herre idag, 150 spänn in my pocket! :D Sen kom min kusin Fredrik å hämtade mig och vi drog på biotajm i hans källare där han har en helt fantastiskt mysig liten hembiograf, Anders å Johan va också med. Johan åt Pringles, jag undrar om det e en Skorpion-grej; Martin älskar ju sina Pringles.. Vi började med att se "G.I Joe"; men 3 min in i filmen va vi klart överens om att det bara skulle bli 3 min tittande också, så då bytte vi till "Knowing" med Nicholas Cage vilken va bra å spännande.

Efter det drog vi till farmor å farfar och hälsade på lite, dom e ju så goa :D

Har inte gjort vidare mycke sen jag kom hem.. Och ska fortsätta kvällen som så.. Känns som det e söndag av nån anledning, jag har varit ledig/arbetslös/otillgänglig för jobb i 2 dagar och imorrn ska jag jobba so I guess that's why.. Ska dumpa ner arslet framför Family Guy x 2 om en kvart.

Imorrn blir det som sagt jobb 7.30-13, sen panikshoppa en födelsedagspresent till min bror Johan (GAAH!) för att slutligen dra på kalas i Varggårn 14.30. Och sen blir det äntligen lite Nautilus :)

F.ö e det bara 2 tabletter kvar (inte miljarders som jag skrev igår), sen ska jag trycka ner mig i de där Forever 21 jeansen.. till jul iallafall.

Ovah.

3 comments:

Feila said...

Ja men tyckte inte du att Knowing blev lite gay när det blev utomjordiskt på schlutet?? Det tyckte jag.

Haha, hade glömt Mias asballa vrål :D Jag har foton iaf.

Och dina verifieringsord som man ska skriva i för att få kommentera här i blöggen är alltid så fuuula :D Nu t.ex: PRUNT -gaaahhahaa

TACK FÖR IGÅR!

Miss Malin said...

Gay is good. Det va väl gay redan när det lysande vrålet kom ut ur munnen.. i skogsbrynet.

Feila said...

Haha, ja just det! Jag ska lysvråla på nån tror jag. I ett skogsbryn...


(hesseand)