Tuesday, June 1, 2010

UL-tid

Har fått tid för ultraljuuuuud ;) Måndagen 28 juni kl 9.30; så spännande. Förhoppningsvis ska inte Nicklas få the diarré attack of the century denna gång, utan komma med och se sitt lilla pyre i mamma Malins magge :) Ser så mycke framemot!!! Det ska bli så obeskrivligt ROLIGT att få barn med världens snyggaste (oj, nu gick fåfängan före alla andra egenskaper, men om han inte varit så snygg där på Järnet hade jag ju faktiskt aldrig gått fram å sagt Hej på Åh..så e det ju bara) omtänksamma roliga mysiga superporriga intilligenta varelse a k a Nicklas Nilsson, jippi jajj jajj!

Idag har jag slitit runt i hettan, va ju varmt fr o m att man gick till jobbet, inte mig emot, men de mörkblå kommunbyxorna e kanske inte att leka med..! När jag avslutade dagen kom Linda å Martin och mötte upp på jobbet. Vi flaxade runt lite på stan innan jag gick och barnvaktade Neo å Melvin några timmar. De var sötungar hela kvällen; åt korv, beundrade en nästan osynlig fluga på köksfönstret, glodde på fula barnprogram som jag halvt som halvt somnade till.. Med Neo i min famn och bredvid stod Melvin på huvet i soffan i ca 1 1/2 tim eller så.. Vi lekte även på pojkarnas matta som det är vägar och träd och diverse på och placerade ut deras plastdjur och smurfar.. Leoparderna fick bo i öknen; "för de gillar kaktusar.." (..kanske..). Neo babblade på för fullt, va lite ovant att han pratade så jävvla mycke, braigt för honom, och braigt för mig så jag kunde fatta ;)

När jag kom hem fick jag steka mer korv, kycklingkorv dock denna gång, med MAX "nyttiga" korvbröd.. Och cornichons (mitt nya gravidsnacks) blandat med majonäs; som en slags gurkmajonäs.

Hade tänkt fylla blomlådorna med grönska och jord ikväll, men tror det får bli ett projekt för imorrn..

1 comment:

Feila said...

Hahahahaaa!

TACK MALIN <3

Ps. Kul med UL =)