Thursday, June 10, 2010

En helt vanlig torsdag..

11.02

Väntar på att Falu Energi & Vatten ska ringa upp så jag kan avsluta avtalet på Järnet, lite i senaste laget; man ska ju ringa en månad innan..vilket jag passerade för cirkus 10 dgr sen, but anyway, inte så att jag behövt lägga ut nå större summor för det där företaget de månader jag inte bott där eftersom de makulerat alla småsummor, av ngn anledning..schysst iaf.

Måste duscha och sen vidare mot Herrhagsgården (där assistent-Jeanette håller till) för att skriva på anställn.bevis inför sommaren; 8 veckor har jag fått! :) 5 på Östanfors (som börjar på MÅNDAG!) och 3 på Kransen efter att vi kommer hem från Skåne. Treeeeevligt. Nöjd över det där.
Nu ska jag bara traggla mig igenom TVÅ dgr till av vikariat på Björken för att sedan avnjuta ledig helg med Nicklas :)

Nu ringde Falu Energi & V å de va schyssta nog att avsluta avtalet sista juni, måste väl va för att jag låter så oooootroligt trevlig på telefon, eller..

17.18

Hemma en sväng å laddar mbln å hämtar cash; måste köpa lite riven ost å ett kuvert att posta Linas födelsedagspresent i.. Hon fyller ju samma dag som det e prinsessbröllop..

Nicklas e på staden och dricker öl. Här om kvällen när jag inte kom hem förrän vid 21.30 tänkte jag t o m fråga N om jag kunde få ta en liten smutt av Mias rödvinsbox som står ovanför kylen.. Va så frusterad å ond på det mesta..eller ja, på jobbkvällen som slutat så förfärligt hos en kund. Men det blev inget vin. E sugen dock, lite nu å då, svårt att bara avstå sådär helt plötsligt, när man varit så van att dricka tidigare. Saknar. Tröstäter skräp istället, väger nu 78 kg..(!)..låtsas att allt e massiv livmoder - och bröstväxt.. Fast jag har blivit ganska tjock, endel säjer att det syns babymage, önskar bara jag kunde se det oxå, känner mig bara tjock och osnygg. Usch.

Tidigare idag va vi å kollade på Linneas talangshow på skolan då hon sjöng helt ensam till Eric Saades "Manboy", MODIGT!

Va å hämtade min barstol oxå som jag sitter på nu, har förvandlat skötbordet vi köpt till ett databord, perfekt!

No comments: